» Biežāk uzdotie jautājumi

Biežāk uzdotie jautājumi

Vai izvēlētajām skicēm varam mainīt dizainā iestrādātās bildes?

Jā. Tiem skiču variantiem, kur dizainā ir bilde - administrācijā ir iespēja tās pamainīt uz citām bildēm. Ja pievienosiet vairāk bildes - tad tās mainīsies pāršķirot lapu - piemēru skatīt šeit vai šeit.


Vai var savadīt atslēgas vārdus priekš google un citiem meklētājservisiem?


Jā, var. Katram materiālam un nodaļai ir iespēja pievienot atslēgas vārdus (meta keywords) un aprakstu (meta description). Ievadot šo informāciju - meklētājservisi to ņem vērā un var paaugstināt reitingu - resp. meklēšanā izvadīt ātrāk nekā citus.

Taču - ja ir atvēlēti noteikti reklāmas līdzekļi, tad var pirkt garantēto reklāmu no Google Adwords.
Papildus informācija par Google Adwords - http://adwords.google.com , taču pamata ideja īsumā ir šāda.

Par noteiktu samaksu tiek pirkti apmeklētāji uz Jūsu mājas lapu.
Tātad - sākumā jāreģistrējās google adwords sistēmā. Kad tas izdarīts - tiek veidota reklāmas kampaņa (kāds teksts parādīsies reklāmā, un pēc kādiem atslēgas vārdiem šo reklāmu jārāda.)
Attiecīgi izvēlās atslēgas vārdus un norāda, cik par katru no tiem esat gatavi maksāt. Un - jo vairāk citas firmas tādu vārdu nopirkušas - jo minimālā cena par klikšķi var būt dārgāka.
Piemēram - nopērkot atslēgas vārdu "puķes" - standartā par katru apmeklētāju/klikšķi uz reklāmas ir piemēram 0,05USD. Bet ja vairākas firmas šādu atslēgas vārdu ir nopirkušas, tad minimālā summa var būt augstāka - 0,10USD, 0,15USD un tml

Attiecīgi - tālāk, ja klients googlē meklē vārdu "puķes" - tad pie atrastajiem rezultātiem labajā pusē parādās garantētā reklāma.  Attiecīgi - ja kāds uz tās uzklikšķina un atnāk uz jūsu lapu - tad paņem no Jums 0,05USD (vai cik nu uzlikts ir maksājums). Un jo esat gatavs vairāk maksāt par katru klikšķi/apmeklētāju - jo augstāk rādīs Jūsu reklāmu starp citiem, kas šādu vārdu jau nopirkuši.

Papildus - var likt dienas/mēneša limitus - piemēram - reklāmai paredzēts iztērēt 100USD mēnesī un 3USD/dienā - tad tiklīdz šī summa sasniegta - reklāmu vairs nerāda - tāpēc, nav jāuztraucas ka atnāks neparedzēti liels rēķins, vai arī  par to, ka reklāmas budžets ir tikai daži Ls.